Аларми

Getting started

Как да инсталирам аларма Yale Sync?

Моля, следвайте ръководството за бърз старт, предоставено във вашия комплект. Всички аксесоари в комплекта са предварително свързани безжично, което прави инсталацията бърза и проста. Ще трябва да изтеглите приложението Yale Home, за да създадете акаунт и да конфигурирате настройките на вашата аларма.


Или прегледайте ръководството на видеоклипа на Yale „Как да инсталирам“ в YouTube.

Какво означават светодиодите на Smart Hub?

1. Mрежов светодиод (зелен)

LED ON: свързан със сървъра на Yale Home

LED OFF: изключен от сървъра Yale Home

2. Светодиод за състояние на повреда (оранжев)

LED ON: системна повреда. Проверете дневника на историята на приложенията, за да знаете повече за докладваната повреда

LED премигва: провал на променлив ток Проверете дали Smart Hub е правилно свързан към основното захранване

LED ИЗКЛ.: системата е работи нормално

3. Светодиод Режим Панел (червен)

LED ON - система в режим на пълна защита

LED премигва - система в режим на частична защита

LED OFF - система в режим на изключена защита

На каква височина трябва да позиционирам моя PIR за оптимална работа?

Най-добрата височина е между 1,8 м и 2,1 м над нивото на пода, разположена в ъгъла на стаята.

Как да настроя геолокацията?

За да активирате функцията:

Отидете в менюто на приложението, изберете „Настройки“> „Потребители“> „Настройки за известия“> „Настройки за гео-известия“.

Активирайте функциите и запазете домашното си местоположение на картата.

  • За потребители на Android, моля, уверете се, че имате версия на приложението Home 2.0.0 или по-нова версия.
  • За потребители на iOS, моля, уверете се, че имате версия на Home app 2.0.2 или по-нова версия
Как да настроя Philips Hue?

В приложението Yale Smart Home изберете Настройки от бургер менюто в горния ляв ъгъл на екрана и изберете „Настройки на Hue Lights“. След това следвайте инструкциите на екрана, за да свържете вашия Hue акаунт с вашата алармена система.

Как да настроя Alexa?

Как да настроя Alexa?

В приложението Alexa направете следното, за да активирате персонализираното умение на Yale Smart Living -

• Отворете приложението Alexa, докоснете 3-Bar-Menu и изберете „Skills“

• Търсете „Yale Smart Living“ в лентата за търсене

• Изберете умението „Yale Smart Living“ в страницата с резултати

• Изберете „Активиране“

• Въведете потребителското име и паролата за приложението Yale Home


Поддържани устройства

• Захранващи превключватели

• Брави

• Аларма

• Контакти на вратата


Могат да се използват следните фрази -

‘Alexa, ask Yale Smart Living is the alarm armed?’

‘Alexa, ask Yale Smart Living to arm my alarm?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the desk lamp on?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the back door open?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the patio locked?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the alarm armed?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living home arm the alarm’

ЗАБЕЛЕЖКА: Името на устройствата ще варира в зависимост от начина, по който сте ги кръстили в приложението Yale Home.

Може също да попитате  ‘Alexa, ask Yale Smart Living how did I name everything?’ за да разберете как са кръстени вашите устройства.

Колко аксесоара мога да добавя към моята аларма на Sync Smart Home?

Sync Smart Hub може да поддържа до 40 аксесоара. Диапазонът на 200 м означава, че можете да защитите и своя навес и гараж. Ако поръчвате допълнителни аксесоари за вашата система, моля, не забравяйте да поръчате аксесоари с AC- в началото на кода на продукта за съвместими продукти.

Моят Панел казва, че е Офлайн

Проверете връзката към вашия рутер. След това изключете хъба и рутера заедно, сменете портовете и стартираите както рутера, така и хъба отново.

Защо алармата ми пуска звуков сигнал на всеки 30 секунди в оранжева светлина около емблемата на Йейл?

Това ще бъде грешка в системата, т.е. изтощена батерия или неизправна грешка. Моля, проверете журнала за грешки в приложението, за да видите какви са проблемите.

Колко често ще трябва да сменям батериите на моята алармена система?

Батериите трябва да издържат 18-24 месеца. За да смените батериите в аксесоарите си, отидете в приложението и изберете устройството, което се нуждае от нови батерии, и следвайте инструкциите за смяна на батерията.

Basic information

Как да добавя допълнителни аксесоари към системата?

Всички устройства във вашия комплект вече са свързани предварително с вашия Smart Hub. В случай, че сте закупили допълнителна клавиатура, следвайте инструкциите по-долу, за да я добавите към вашата система.

Инициализация на клавиатура

Ако добавяте клавиатурата като допълнително устройство към вашата алармена система, трябвапърво инициализирайте устройството.

  1. Натиснете бутона "Паник бутон А", последван от фабричния код на клавиатурата по подразбиране "0000" (това е различeн от вашия ПИН код на контролния панел)
  2. Натиснете бутона "Паник бутон А", последван от клавиша "7", за да поставите клавиатурата в системата на контролния панел режим (известен още като подчинен режим) 
  3. Сега светодиодът ще мига бавно, което показва, че е в тестов (програмен) режим.
  4. Натиснете бутона "Паник бутон А", последван от клавиша "7", за да поставите клавиатурата в системата на контролния панел
  5. Излезте от тестов режим, като натиснете клавиша за деактивиране два пъти. Кодът и настройката за режим на клавиатурата са завършени. Сега клавиатурата ще използва същия ПИН код, който е зададен за контролния панел.

Как да активирам известията за геолокация?

За да активирате функцията:

Отидете в менюто на приложението, изберете „Настройки“> „Потребители“> „Настройки за известия“> „Настройки за гео-известия“.

Активирайте функциите и запазете домашното си местоположение на картата.

  • За потребители на Android, моля, уверете се, че имате версия на приложението Home 2.0.0 или по-нова версия.
  • За потребители на iOS, моля, уверете се, че имате версия на Home app 2.0.2 или по-нова версия
Защо Alexa не отговаря на моите гласови команди?

Само новата аларма Sync е съвместима с Amazon Alexa. Ако имате аларма от серия SR, която все още не е съвместима, то тя няма да работи с Alexa.

Интеграцията на Alexa в момента е налична чрез персонализирани умения за Йейл. Скоро ще пуснем и умения за умен дом, повече информация за дати ще бъде налична скоро.

Уверете се, че уменията за Йейл Smart Living са активирани и сте свързали акаунта си с алармата. Вижте информация по-горе как да активирате персонализирани умения.

Можете да поискате помощ от Йейл Smart Living възможностите, за да разберете повече за това как да използвате уменията. Кажете „Alexa, open Yale Smart Living“ и тогава кажете „Help“.

За да управлявате устройства чрез гласови команди, трябва да използвате името на устройството, което сте избрали в приложението Yale Home. Можете също така да попитате името на вашето устройство на Alexa, да кажете „Alexa, ask Yale Smart Living how did I name everything?“.

Как мога да добавя нов потребител в системата?

Нови потребители могат да се добавят в приложението Yale Home.

Трябва ли светлината да мига на моя PIR?

Индикаторът ще мига при инициализиране на раздела за батерията.

Мога ли да активирам алармата частично?

Да, можете да конфигурирате настройките за частично актвириане в приложението Yale Home, така че определени устройства да не се изключват, когато сте в частичен режим. Вие имате пълен контрол и можете да промените тези настройки по всяко време, без да е необходимо да местите аксесоарите си.

За да управлявате настройките за частичен режим, моля, отидете в менюто на приложението, изберете „Настройки“> „Настройки на алармата“> „Устройства“, след това изберете всяко от устройствата и задайте режима на устройството, който да отговаря най-добре на вашите нужди.


Как ще бъда уведомен, ако алармата се е задействала?

Можете да изберете как искате да получавате уведомления. Опциите включват известия по имейл или текстови сигнали, както и известия чрез приложението. За да управлявате настройките за известия, отидете в менюто на Yale Home App, изберете „Настройки“> „Потребители“> „Настройки за известия“

Как да променя ПИН кода на клавиатурата?

ПИН кодовете могат да се променят в Yale Home App.

Защо устройствата ми не се свързват със системата?

Това може да се дължи на редица причини ... Съвместимост, смущения, извън обхват, повредено устройство, интернет връзка.

  • Проверете дали аксесоарът, който обучавате, има правилния префикс на кода на продукта (за алармата за синхронизиране всички кодове на аксесоари ще започват с AC-).
  • Проверете дали вашият Sync Hub е свързан с интернет и няма индикатори за грешки, показващи се на хъба.
  • Уверете се, че вашият аксесоар е в рамките на 200 м от Sync хъба.
Как да премахна аксесоар от системата?

Аксесоарите могат да бъдат премахнати в приложението за Yale Home.

Съвместима ли е алармената система Sync с която и да е друга система на Yale?

Sync споделя общи аксесоари с алармата Yale Intruder. Тези аксесоари имат префикс на AC- отпред на кода на продукта си. Моля, обърнете внимание, че аксесоарите EF, SR и HSA не са съвместими с алармата Sync.

Как да изтрия потребител от системата?

Съществуващите потребители могат да бъдат премахнати в приложението Yale Smart Home.

Мога ли да добавя повече от една сирена към моята аларма Sync?

Да, можете да добавите повече от една сирена. Можете да добавите допълнителни устройства от Yale Home App, да отидете в менюто на приложението, да изберете „Добавяне на устройство“, да следвате инструкциите на екрана, да активирате режима на обучение и след това да натиснете бутона за научаване на устройството. (махнете капака на сирената, за да получите достъп до бутона за обучение на сирената)

Колко време ще звучи сирената, когато алармата се задейства?

3 минути, след това сирената ще спре и ще прозвучи отново само ако системата открие допълнително движение / събития.

Колко силна е външната / вътрешната сирена?

Техническата спецификация е 104 децибела (dBA). Вътрешната сирена в Sync Hub е 100 децибела.

Как се захранва външната сирена?

Сирената използва не-презареждащи се алкални батерии тип D.

Как мога да включа алармата частично?

Можете да конфигурирате настройките в приложението Yale Home, така че определени устройства да активират алармата, когато сте в частичен режим. Вие имате пълен контрол и можете да промените тези настройки, ако се налага по всяко време, без да е необходимо да местите аксесоарите си.

Какви аксесоари мога да добавя към моята аларма Sync Smart Home?

Предлагат се много допълнителни аксесоари, които ви позволяват да разширите системата си, включително PIR детектори за движение на домашни любимци, контакти на врати и прозорци, дистанционни управления и други. Sync Smart Hub може да поддържа до 40 аксесоари, а обхвата от 200 м означава, че можете да защитите своя навес и гараж. Ако поръчвате допълнителни аксесоари за вашата система, моля, не забравяйте да поръчате аксесоари с AC- в началото на кода на продукта за съвместими продукти.

Мога ли да удължа времето за влизане / излизане на тази аларма?

Да, това може да се промени в настройките на приложението Yale Home.

Какъв е максималното разстояние на откриване на движение на PIR?

PIR сензорите ще реагират на движение на разстояние до 12 метра и 110 градуса, когато са поставени в ъгъл на стая, движението се засича от пода до тавана.

Имам барака / гараж, ще мога ли да използвам детектор на това място?

Sync Smart Home Alarm е идеалният избор за защита на бараки и гаражи, тъй като аксесоарите могат да бъдат разположени на разстояние до 200 м от Sync Smart Hub. Ако поръчвате допълнителни аксесоари за вашата система, моля, не забравяйте да поръчате аксесоари с AC- в началото на кода на продукта за съвместими продукти.

Как да настроя Alexa?

ак да настроя Alexa?

В приложението Alexa направете следното, за да активирате персонализираното умение на Yale Smart Living -

• Отворете приложението Alexa, докоснете 3-Bar-Menu и изберете „Skills“

• Търсете „Yale Smart Living“ в лентата за търсене

• Изберете умението „Yale Smart Living“ в страницата с резултати

• Изберете „Активиране“

• Въведете потребителското име и паролата за приложението Yale Home


Поддържани устройства

• Захранващи превключватели

• Брави

• Аларма

• Контакти на вратата


Могат да се използват следните фрази -

‘Alexa, ask Yale Smart Living is the alarm armed?’

‘Alexa, ask Yale Smart Living to arm my alarm?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the desk lamp on?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the back door open?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the patio locked?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living is the alarm armed?’
‘Alexa, ask Yale Smart Living home arm the alarm’

ЗАБЕЛЕЖКА: Името на устройствата ще варира в зависимост от начина, по който сте ги кръстили в приложението Yale Home.

Може също да попитате  ‘Alexa, ask Yale Smart Living how did I name everything?’ за да разберете как са кръстени вашите устройства.

Troubleshooting

Моят Панел казва, че е Офлайн

Проверете връзката към вашия рутер. След това изключете хъба и рутера заедно, сменете портовете и стартираите както рутера, така и хъба отново.

Работи ли синхронизирането на Smart Home Alarm с Apple Homekit?

Не. Следете социалните медии, тъй като работим усилено с нашите интеграционни партньори, за да внесем интеграция в Apple Homekit възможно най-скоро.

Моят паник бутон не работи

Моля, натиснете и задръжте за поне 5 секунди, за да го активирате.

Защо не мога да видя всичките си устройства в приложението?

Това е така, защото приложението и концентраторът не се синхронизират. За да ги синхронизирате, моля, вижте изображението по-долу.

Колко често ще трябва да сменям батериите на моята алармена система?

Батериите трябва да издържат 18-24 месеца. За да смените батериите в аксесоарите си, отидете в приложението и изберете устройството, което се нуждае от нови батерии, и следвайте инструкциите за смяна на батерията.

Алармата ми издава звуков сигнал редовно, но в приложението не се показват съобщения. Каква е причината за това?

Моля, уверете се, че тампер пружината в задната част на сирената е прилепнала към стената. Можете да добавите опаковъчен материал, за да компресирате пружината, ако е необходимо.

Алармата ми се активира веднага при влизане в имота.

Това е настройката по подразбиране на вашата алармена система. За да промените това, задайте устройствата, които покриват основната точка на влизане в режим на влизане в приложението.

Мога ли да направя моята система да работи нормално при домашен любимец в помещенията?

За малки домашни любимци под 27 кг може да се използва удобен за домашни любимци PIR детектор за движение, който може да се регулира според вашите изисквания. За помещения, които трябва да бъдат защитени, докато в стаята има по-големи домашни любимци, се препоръчва контактен сензор за врата / прозорец, за да се предпази зоната.

Алармата ще се задейства ли от куче или котка?

Домашните любимци могат да не задействат алармата, когато бъдат открити от PIR детектор за движение. За малки домашни любимци под 27 кг може да се използва удобен за домашни любимци PIR детектор за движение, който може да се регулира според вашите изисквания. За помещения, които трябва да бъдат защитени, докато в стаята има по-големи домашни любимци, се препоръчва контактен сезнор за врата / прозорец, за да се предпази зоната.

Моят PIR не отговаря, когато активирам системата?

PIR преминава в режим на заспиване за две минути. Моля, освободете зоната, покрита от PIR, за 2 минути преди тестване.

Не съм настроил приложението си в рамките на 3-часовия прозорец за настройка. Какво трябва да направя?

Изключете захранването на главния хъб и изключете резервната батерия. Изчакайте 30 секунди и рестартирайте.

Не мога да регистрирам моята алармена система в приложението Smart Home?

Имате 3 часа от момента на включване и свързване на хъба към интернет, за да регистрирате приложението.

Моят Smart Hub издава звуков сигнал на всеки 30 секунди и също така свети в оранжева светлина.

Това означава, че е имало активиране на аларма или има повреда в системата. Моля, активирайте изцяло системата и след това деактивирайте напълно. Ако светлината на грешката все още свети, отидете в приложението и проверете дали има някакви неизправности на някое от устройствата.

Защо алармата продължава да се задейства без причина?

Възможно е по редица причини ... Помислете за местоположението и средата на сензорите, например да се уверите, че PIR детекторите за движение не са в близост до източници на топлина. Уверете се, че устройствата са здраво монтирани и че тампер пружините са здраво закрепени на място.

Приложението ми показва липсваща / изтощена батерия какво означава това?

Това е така, защото резервната батерия е изключена. Моля, включете резервната батерия под бялата гумена решетка.

Моята клавиатура активира, но не може деактивира системата?

Това е така, защото клавиатурата не е инициализирана. Моля, премахнете клавиатурата от системата в менюто за настройки на устройството, след това инициализирайте клавиатурата, както следва:

1. Натиснете бутона за паника A, след това 0000

2. Светодиодът ще мига непрекъснато на клавиатурата

3. Натиснете бутона за паника A, последван от 7

4. Натиснете бутона за паника A, последван от 7

5. Натиснете деактивиране два пъти


Повторно добавете клавиатурата към менюто на настройките на устройството по обичайния начин на обучение.


Какво се случва, ако интернет връзката прекъсне?

Алармата ще остане в състоянието, в което е била, преди да падне Интернет. Комуникацията между вашия хъб и устройства е на безжична честота, която не разчита на интернет връзка, така че системата ще продължи да работи както обикновено, но трябва да активирате или деактивирате системата си чрез физически аксесоар, като клавиатура или дистанционно управление, докато интернет връзката не бъде възстановена. Моля, обърнете внимание, че без интернет връзка към вашия хъб, няма да можете да работите с алармата през приложението.

App

Как да свържа другите си устройства на Yale?

Home View Camera - В настройките на приложението Yale Home използвайте Настройки за Home View, за да се свържете с вашата камера за домашно наблюдение.

Yale Smart Living Locks - Бравите могат да бъдат свързани чрез модула за заключване на Yale Sync

Yale Smart Living Apps - Всички инсталирани приложения на Yale Smart Living на вашия телефон могат да бъдат достъпни директно от бургер менюто на приложенията.