Мултифункционална камера

Getting started

Устройството ми е обвързано с алтернативен имейл адрес

За поверителност на клиентите, едно устройство може да се добави само от един акаунт. Ако устройството е добавено от друг акаунт, не можете да го добавите отново.

  • Ако искате да го добавите към нов акаунт, първо трябва да го изтриете от предишния акаунт.
  • Ако сте забравили акаунта си, моля, изпратете снимка на етикета на устройството с ясен SN номер на имейл адрес info@yale.co.uk и ни кажете къде сте го купили.
Променям Wifi мрежата си, как да пусна устройството си онлайн отново?
  1. За да се свържете с друга Wi-Fi мрежа, натиснете бутона Reset за 10 секунди, за да нулирате камерата, след което отново се свържете с Wi-Fi, когато червената и синята светлина мигат.
  2. Влезте в приложението, отидете на страницата за визуализация на камерата, щракнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след това кликнете върху „Wi-Fi“ и следвайте стъпките.
Как да свържа камерата си към новия ми Wi-Fi?

Нулирайте камерата до фабричните настройки по подразбиране, след това настройте камерата с новата Wi-Fi.

Как мога да видя записаното видео на SD картата ми?
  • Влезте в профила си в Yale View.
  • Отидете на страницата за визуализация, след което кликнете върху „Преглед на историята на записите“.
  • Изберете записаното видео, което искате да видите в страницата на календара.
Как мога да получа известия за откриване на движение?

Първо, трябва да кликнете върху бутона за уведомяване за движение в горния ляв ъгъл на екрана на страницата с изглед на живо, за да активирате известието.

Ако пише „Неуспешно абониране“, проверете следните настройки за конфигурация:

  1. Позовлете на  Yale View, да изпраща известия в настройките на телефона си.
  2. Активирайте събития във вашето устройство - Откриване на движение и др. Трябва да бъде активирано с валиден график.
Автоматичното активиране на подсветката не работи за моята камера All in One?

Моля, проверете дали имате най-новия фърмуер.

Моля, отидете на настройките на камерата, изберете Cloud upgrade и обновете фърмуера на вашата камера.

Как да активирам автоматично активиране на подсветката за моята камера All-in-One?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Как да активирам разпознаването на движение на камерата си?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Приложението казва „Неуспешно конфигуриране на мрежата за устройството“

Моля, нулирайте камерата си и следвайте процеса на настройка на приложението, за да настроите отново вашата wifi връзка.

По време на процеса на конфигуриране можете да опитате следното:
1. По време на процеса на свързване с wifi опитайте да поставите смартфона си на по-малко от 30 см от камерата и включете звука на телефона.
2. Опитайте да преместите камерата по-близо до вашия рутер, за да завършите процеса на настройка. веднъж настроен можете да преместите камерата на друго място
3. Ако вашата камера поддържа само 2.4GHz (означава, че не е двулентов Wi-Fi модел), моля, уверете се, че вашият смартфон е свързан към 2.4GHz Wi-Fi на вашия рутер по време на конфигурацията.

Basic functionality

Променям Wifi мрежата си, как да пусна устройството си онлайн отново?
  1. За да се свържете с друга Wi-Fi мрежа, натиснете бутона Reset за 10 секунди, за да нулирате камерата, след което отново се свържете с Wi-Fi, когато червената и синята светлина мигат.
  2. Влезте в приложението, отидете на страницата за визуализация на камерата, щракнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след това кликнете върху „Wi-Fi“ и следвайте стъпките.
Как мога да видя записаното видео на SD картата ми?
  • Влезте в профила си в Yale View.
  • Отидете на страницата за визуализация, след което кликнете върху „Преглед на историята на записите“.
  • Изберете записаното видео, което искате да видите в страницата на календара.
Как мога да получа известия за откриване на движения?

Първо, трябва да кликнете върху бутона за уведомяване за движение в горния ляв ъгъл на екрана на страницата с изглед на живо, за да активирате известието.

Ако пише „Неуспешно абониране“, проверете следните настройки за конфигурация:

  1. Позовлете на  Yale View, да изпраща известия в настройките на телефона си.
  2. Активирайте събития във вашето устройство - Откриване на движение и др. Трябва да бъде активирано с валиден график.
Как да изключа светодиода на камерата?

Ако искате да деактивирате зеления светодиод на камерите, докато работи, влезте в настройките на камерата и деактивирайте индикатора на устройството.

Как да активирам автоматичното активиране на подстветката за моята камера All in one?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Как да активирам разпонаването на движение на камерата си?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Troubleshooting

Как да актуализирам фърмуера на устройството?
  1. Влезте в акаунта си в приложението Yale View и отидете на страницата за визуализация.
  2. Кликнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл.
  3. Отидете на страницата Информация за устройството, щракнете върху Опция Cloud Upgrade, за да проверите дали има нов фърмуер. Ако има, можете да актуализирате това.
Как да изтрия камерата от акаунта си?

Има два метода за изтриване на камера от вашия акаунт. Първо влезте в акаунта си в приложението Yale View:

Метод 1: Отидете на страницата за визуализация, след това щракнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, отидете на страницата с настройки на устройството, плъзнете до дъното и изтрийте устройството.

Метод 2: Моето устройство-> изберете съответното устройство -> плъзнете до дъното -> Изтриване на устройството

Камерата не разпознава SD картата.

Причина:

  1. SD картата не се инициализира
  2. SD картата е дефектна
  3. Слотът за SD карта е повреден

Решение:

  1. Поставете SD картата в слота за SD карта, форматирайте SD картата с приложението Yale View
  2. Опитайте SD картата на компютър / смартфон / други устройства, проверете дали SD картата е повредена. Ако е така, моля, опитайте с друга карта
Камерата често губи връзка, връзката не е стабилна.

Причина:

  1. Камерата е твърде далеч от вашия Wi-Fi рутер / AP или има твърде много препятствия между вашия рутер и камера, следователно сигналът не е много добър.
  2. Има твърде много устройства, свързани с вашата Wi-Fi.
  3. В близост има твърде много Wi-Fi сигнали, които могат да причинят смущения.
  4. Скоростта на качване не е достатъчно висока.

Решение:

  1. Поставете вашия смартфон на същото място като вашата камера и проверете Wi-Fi сигнала.
  2. Моля, свържете се с вашия доставчик на интернет услуги и попитайте за скоростта на качване и дали е достатъчно висока. Има ли други приложения или устройства в тази мрежа, които имат проблеми с връзката или производителността?
  3. Променете Wi-Fi канала на вашия рутер, за да намалите Wi-Fi смущения.
Виждам камерата под списъка си с устройства, но когато се опитвам да гледам на живо, няма възпроизвеждане.
  1. Моля, проверете състоянието на LED индикатора на вашата камера, за да видите дали вашата камера е свързана към Интернет.
  2. Моля, проверете достъпа до интернет на вашия смартфон, ако сигналът е твърде слаб може да има проблеми с предаването на живо.
  3. Ако липсва възпроизвеждане на живо, дори когато вашият смартфон е свързан със същата Wi-Fi мрежа като вашата камера, Wi-Fi сигналът на вашата камера може да е твърде слаб.

Тъй като покритието през Wi-Fi винаги има своето ограничение, имаме някои предложения:

  1. Моля, уверете се, че няма много обекти около вашия Wi-Fi рутер или камера, тъй като това може да намали Wi-Fi сигнала.
  2. Ако вашият рутер или камера има външни антени, моля, опитайте да промените посоката на антените, за да видите дали това подобрява сигнала.
  3. Опитайте се да поставите камерата си на ново място, където има по-добър сигнал.
  4. Ако къщата ви е много голяма и мястото, където искате да намерите камерата, е извън обхвата на Wi-Fi, можете да помислите за добавяне на разширител на обхвата, за да разширите обхвата на Wi-Fi.
Вмъкнах Micro SD карта, но все още няма видео записи?
  1. Проверете дали Micro SD е поставен правилно в слота.
  2. В горната част на началната страница на приложението Yale View, обновете списъка с устройства.
  3. Отидете в меню Storage status. Ако състоянието на картата с памет се показва като „ИЗКЛ / OFF“, Щракнете върху „Format Storage Device“. Ще трябва да въведете паролата на устройството. След това състоянието ще се промени на "ВКЛ." След това можете да започнете да записвате всяко видео, задействано от събитие в камерата, като например откриване на движение.
Как мога да получа известия за откриване на движение?

Първо, трябва да кликнете върху бутона за уведомяване за движение в горния ляв ъгъл на екрана на страницата с изглед на живо, за да активирате известието.

Ако пише „Неуспешно абониране“, проверете следните настройки за конфигурация:

  1. Позовлете на  Yale View, да изпраща известия в настройките на телефона си.
  2. Активирайте събития във вашето устройство - Откриване на движение и др. Трябва да бъде активирано с валиден график.
Как да изключа светодиода на камерата?

Ако искате да деактивирате зеления светодиод на камерите, докато работи, влезте в настройките на камерата и деактивирайте индикатора на устройството.

Автоматичното активиране на подсветката не работи за моята камера All in One?

Моля, проверете дали имате най-новия фърмуер.
Моля, отидете на настройките на камерата, изберете Cloud Upgrade и обновете фърмуера на вашата камера.

Как да активирам автоматичното активиране на подстветката за моята камера All in one?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Нямам отдалечен достъп до камерата си

1.Уверете се, че вашата камера е свързана с интернет

2.Уверете се, че вашият смартфон има достъп до интернет

3.Уверете се, че имате силен мобилен интернет сигнал. Ако мрежовият ви сигнал е слаб, може да имате проблеми с свързването с вашата камера.

4. Понякога доставчиците на интернет могат да задават ограничения на връзката към домашните рутери (например, защитни стени или родителски контрол).

Моля, проверете дали защитната стена на домашния рутер не блокира връзката с вашата камера. Моля, консултирайте се с вашия интернет доставчик как да проверите това.

Автоматичното активиране на подсветката не работи за моята камера All in One?

Моля, проверете дали имате най-новия фърмуер.

Моля, отидете на настройките на камерата, изберете Cloud upgrade и обновете фърмуера на вашата камера.

Как да активирам разпонаването на движение на камерата си?

Отидете в настройките на камерата, изберете „Аларма“ и след това активирайте „Разпознаване на движение“.

Как да добавя камерата към нов акаунт в Yale?

От съображения за сигурност всяка камера може да бъде свързана само с един акаунт.

Ако искате да добавите камерата към нов акаунт в Yale View, моля, първо я изтрийте от съществуващия.

Отидете в настройките на устройството и изберете „изтриване на камерата“.

Приложението казва „Невалиден QR код“, когато сканирам QR кода на камерата

Моля, уверете се, че използвате приложението Yale View.

Изтеглете приложението Yale View и опитайте отново.

Приложението казва „Неуспешно конфигуриране на мрежата за устройството“

Моля, нулирайте камерата си и следвайте процеса на настройка на приложението, за да настроите отново вашата wifi връзка.

По време на процеса на конфигуриране можете да опитате следното:
1. По време на процеса на свързване с wifi опитайте да поставите смартфона си на по-малко от 30 см от камерата и включете звука на телефона.
2. Опитайте да преместите камерата по-близо до вашия рутер, за да завършите процеса на настройка. веднъж настроен можете да преместите камерата на друго място
3. Ако вашата камера поддържа само 2.4GHz (означава, че не е двулентов Wi-Fi модел), моля, уверете се, че вашият смартфон е свързан към 2.4GHz Wi-Fi на вашия рутер по време на конфигурацията.

App

Как да актуализирам фърмуера на устройството?
  1. Влезте в акаунта си в приложението Yale View и отидете на страницата за визуализация.
  2. Кликнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл.
  3. Отидете на страницата Информация за устройството, щракнете върху Опция Cloud Upgrade, за да проверите дали има нов фърмуер. Ако има, можете да актуализирате това.
Променям Wifi мрежата си, как да пусна устройството си онлайн отново?
  1. За да се свържете с друга Wi-Fi мрежа, натиснете бутона Reset за 10 секунди, за да нулирате камерата, след което отново се свържете с Wi-Fi, когато червената и синята светлина мигат.
  2. Влезте в приложението, отидете на страницата за визуализация на камерата, щракнете върху иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след това кликнете върху „Wi-Fi“ и следвайте стъпките.
Приложението казва „Неуспешно конфигуриране на мрежата за устройството“

Моля, нулирайте камерата си и следвайте процеса на настройка на приложението, за да настроите отново вашата wifi връзка.

По време на процеса на конфигуриране можете да опитате следното:
1. По време на процеса на свързване с wifi опитайте да поставите смартфона си на по-малко от 30 см от камерата и включете звука на телефона.
2. Опитайте да преместите камерата по-близо до вашия рутер, за да завършите процеса на настройка. веднъж настроен можете да преместите камерата на друго място
3. Ако вашата камера поддържа само 2.4GHz (означава, че не е двулентов Wi-Fi модел), моля, уверете се, че вашият смартфон е свързан към 2.4GHz Wi-Fi на вашия рутер по време на конфигурацията.

Приложението казва „Неуспешно свързване“

Моля, проверете дали вашият маршрутизатор е свързан с интернет (опитайте се да отворите уеб страница с браузъра на телефона си), след това опитайте отново.
Това означава, че камерата е била успешно свързана с вашата wifi мрежа, но не е успяла да добави камерата към акаунта на Yale View.

Кое приложение трябва да изтегля за моята камера?

Ако имате Home View камери (код на продукта, започващ с WIPC), трябва да изтеглите Yale Home View
Ако имате камери Smart View (код на продукта, започващ със SV), трябва да изтеглите Yale View