Вътрешна камера

Първа инсталация

Камерата работи ли с 5Ghz WIFI мрежи?

Не, камерата поддържа само 2.4Ghz свързаност.

Как да настроя камерата при първо пускане?
  • Включете камерата с приложеното зарядно устройство.
  • Изтеглете приложението Yale View и се регистрирайте като нов потребител.
  • Натиснете бутона + .
  • Сканирайте QR кода на гърба на камерата.
  • Задайте идентификационния код на Wifi, за да се свържете със собствената ви wifi мрежа (уверете се, че имате 2.4 Ghz мрежа).
  • Задайте парола за защита на камерата (администратор по подразбиране).
  • Регистрирайте камерата си в облака.
Мога ли да свържа тази камера чрез Ethernet?

Не, не е възможно да свържете камерата с помощта на ethernet кабел.

Базови функционалности

Мога ли да възпроизвеждам изображения / видео?

Да, в приложението Yale View можете да възпроизвеждате записи от SD картата в екрана „Преглед на историята на записите“. Можете също да видите заснетите файлове на вашия iPhone в Local Files в раздела Me.

Камерите имат ли двупосочно аудио?

Да, така е, можете да слушате или да говорите обратно с вградения микрофон и високоговорител.

Мога ли да добавя допълнителни потребители / акаунти към тази камера?

Не, приложението Yale View позволява да се свърже само един потребителски акаунт към всяка камера.

Може ли повече от един потребител да влезе в една и съща камера?

Само едно устройство може да влезе в приложението по всяко време. Ако промените устройството, през което гледате, просто ще трябва да влезете отново в приложението.

Как мога да заснемам изображения / видео?

Докато гледате видео емисия от камерата си в приложението Yale View, можете да използвате екранните бутони, за да заснемате неподвижни изображения или да записвате видео на вашия телефон.

Мога ли да говоря с хора чрез камерата?

Да, в приложението Yale View можете да използвате бутона Microphone, за да включите двупосочно аудио.

Какъв сигнал ще получа, ако се открие активност?

Ако активирате известията при разпознаването на движение на камерата и приложението на телефона си, ще получите известие, когато бъде открита активност. Събитията също се записват в раздела Съобщения.

Отстраняване на проблеми

Моята камера не може да се свърже с мрежата?

Изключете цялата си в мрежата на вашия рутер. След това рестартирайте усилването на процеса на свързване.
След свързване включете отново защитата.

Не мога да се свържа с приложението

Моля, проверете дали сте изтеглили правилното приложение - моля, потърсете Yale View (камерата не е съвместима с Yale CCTV или Yale Home View Apps).

Моля, уверете се, че вашият рутер е свързан към 2.4ghz Wi-Fi мрежа, а не 5ghz. Натиснете бутона WPS на вашия рутер и след това този на вашата камера. Изчакайте малко и след това опитайте да се свържете отново.

Забравих своя потребителски акаунт / парола

Можете да използвате „Забравена парола?“ От екрана за вход на приложението Yale View, за да нулирате паролата на вашия акаунт.
Ако сте забравили потребителското си име, ще трябва да изпратите серийния номер на камерата на info@yale.co.uk, след което ще отговорим с потребителското име.

Как да настроя потребителското си име / парола?

В приложението Yale View изберете Register, за да създадете нов потребителски акаунт.

Мобилно приложение

Не мога да се свържа с камера или DVR през 4G (Android)
  • Отворете меню Настройки на телефона
  • Изберете търсене в горната част на екрана
  • Потърсетеа „APN protocol“
  • Задайте „APN протокол“ на „IPv6“

Ако телефонът не поддържа настройката на протокол APN, той няма да се появи в резултатите от търсенето.