Сейфове

Certified Safes

Забравих ПИН кода за сейфа

Ако сте забравили PIN кода, използвайте ръчния ключ за да отворите сейфа и да зададете нов код.

Къде мога да проверя номера на моя ключ?

Това е дългия сериен номер, който можете да намерите под клавиатурата.

Сейфът не приема новия ми код, какво мога да направя?

Моля, уверете се, че завършвате процедурата за задаване на код, докато не се покаже „Good“, като не забравяте, че ако сте отворили сейфа с ключа, вие също трябва да го заключите с ключа, след това да използвате кода, както обикновено.

Не мога да задам кода си; Просто получавам съобщението „ERROR“ на екрана. Защо е това?

За да зададете кода успешно, натиснете едновременно клавиша „ENTER“ и „3“. Най-лесно е първо да натиснете и задръжте бутона „ENTER“, след което да натиснете „3“ с другата си ръка. На LCD екрана ще се появи съобщението „SET CODE“ и можете да продължите напред и да зададете кода по обичайния начин.

Как да настроя ПИН код на моя Сертифициран сейф?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Мога ли да монтирам сейфа към стена или към под?

Можете да монтирате сейфа и към стена и към под. За ваше улеснение са осигурени четири болта.

Fire Safes

Не мога да получа достъп за сейфа си, тъй като батериите са се изтощили.

Огнеупорните сейфове имат метод за ръчно отваряне на сейфа, за да получите достъп в случаи като този. Първо трябва да приложите батерия + 9V към двата терминала, разположени под циферблата. За да направите това: 1) Придържайте батерията към клемите 2) Докоснете цифровия екран, за да „събудите“ дисплея на сейфа 3) Въведете кода си по обичайния начин. След като сейфът е отворен, сменете батериите.

Забравих своя ПИН код, какво мога да направя?

Всички огнеупорни сейфове Йейл са с предварително зададени фабрични „по подразбиране“ кодове. Този код може да бъде получен чрез изпращане на имейл на Yale Customer Services на адрес aar.yale@assaabloy.com. За да обработите заявката си за електронна поща, ще трябва да цитирате серийния номер за пожаробезопасен достъп (намира се под цифровата клавиатура, обикновено във формат „E1XXXXXX“), вашето име, адрес, телефонен номер, доказателство за покупка и идентификация, показваща вашето име и адрес. Вашият шестцифрен фабричен пропуск код ще ви бъде изпратен по имейл в рамките на 24 часа, заедно с инструкции как да използвате този код, за да получите достъп до вашия сейф.

Ще бъде ли моят ПИН код все още същият, когато батериите са се изтощили?

Вашият ПИН код ще остане същият, докато не преминете през процедурата за нулиране на кода.

Клавиатурата мига 3, 2, 1. Какво означава това?

Заключени сте поради въвеждане на неправилен ПИН код. Моля, изчакайте, докато изтече триминутното отброяване и въведете отново правилния ПИН код.

Как да инсталирам своя огнеупорен сейф?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Как да настроя ПИН кода на моя Fire Safe?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Мога ли да монтирам сейфа към стена или към под?

Можете да монтирате сейфа и към стена и към под. За ваше улеснение са осигурени четири болта.

Premium Safes

Забравих своя ПИН код.

Ако сте забравили своя ПИН код, използвайте механичния ключ, за да отворите сейфа и задайте нов код.

Къде мога да намеря номера на механичния ключ?

Това е дълъг сериен номер, който можете да намерите под клавиатурата.

Сейфът не приема новия ми код, какво мога да направя?

Моля, уверете се, че приключвате процедурата за задаване на код, докато не се покаже „GOOD“, като не забравяте, че ако сте отворили сейфа с ключа, ще трябва да го заключите с ключа, след това да използвате кода, както обикновено.

Не мога да задам кода си; Просто получавам съобщението „ERROR“ на екрана. Защо се случва така?

За да зададете кода успешно, натиснете едновременно клавиша „ENTER“ и „3“. Най-лесно е първо да натиснете и задръжте бутона „ENTER“, след което да натиснете „3“ с другата си ръка. На LCD екрана ще се появи съобщението „SET CODE“ и можете да продължите напред и да зададете кода по обичайния начин.

Как да задам потребителския си код?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Възможно ли е да скрия цифрите, когато въвеждам потребителския си код?

Трябва да натиснете и задръжте „ENTER“, като едновременно с това натискате „1“, за да промените тази настройка. Ако на дисплея се покаже „dp code“, той ще бъде видим на дисплея при въвеждане на код. Ако покаже „dp“, при въвеждане на код на дисплея няма да се виждат входни цифри.

Възможно ли е да скрия цифрите, когато въвеждам потребителския си код?

Трябва да натиснете и задръжте „ENTER“, като едновременно с това натискате „1“, за да промените тази настройка. Ако на дисплея се покаже „dp code“, той ще бъде видим на дисплея при въвеждане на код. Ако покаже „dp“, при въвеждане на код на дисплея няма да се виждат входни цифри.

Как да включа / изключa звука?

Трябва да натиснете и задържите „ENTER“, като едновременно с това натискате „2“, за да промените тази настройка.

Мога ли да монтирам сейфа към стена или под?

Можете да монтирате сейфа и към стена и към под. За ваше улеснение са осигурени четири болта.

Value Safes

Къде мога да намеря кода, за да поръчам нов ключ за сейфа?

Кодът може да бъде намерен на няколко места, моля, погледнете в горния десен ъгъл на вратата, около отвора на ключалката, гравиран в ключалката на гърбицата или върху стикер.

Как да инсталирам моя сейф?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Как да настроя ПИН кода на моя сейф?

Моля, вижте ръководството за инсталиране, приложено към вашия продукт.

Мога ли да монтирам сейфа към стена или към под?

Можете да монтирате сейфа и към стена и към под. За ваше улеснение са осигурени четири болта.